Monday, January 31, 2011

Okay, tepat jam 2.26 am. Aku takde benda nak diceritakan cuma aku rasa dah tiba masa aku jenguk balik blog lama yang ditinggalkan selama setahun ni. It's been a while fellas, aku tahu ramai yang dah lupa dengan ini blog yang tak seberapa ni. Amboi poyonya bahasa.


Enough said.


Just learned a new lesson at Perak which is orang yang kau baru kenal dan mula rapat pada jangka masa yang singkat sebenarnya lagi senang kau akan memusuhi dia. Tak tahu kenapa, tapi aku dah jelik dengan perangai dia yang hidupnya tahu nak 'down' kan orang, loya buruk ahh damn macam-macam lagi lah. What? should i say the name of that person? Naahh it's okay, lagipun dia bukan tau aku ada blog. Lagi bagus kalau dia baca, at least dia sedar. Aku mungkin suka buat orang gelak, ambil LG sama-sama, hisap naga kat tandas dewan makan but still i'm not a perfect person.


Dan aku sedar.


Aku suka bercerita, banyak bercakap dan cuma bercakap bila perlu dan gelak bila terdengar atau ternampak benda-benda bodoh. Orang akan describe aku melalui cara aku bercakap, cara pemakaian aku, cara aku respon terhadap sesuatu perkara. Lantak pi lah orang nak kata pasal baju aku yang kadang-kadang aku akan pakai untuk 2-3 hari, aku selesa dengan baju tu so what pig? perlu ke kau pertikaikan setiap hari benda tu. Oh ya, memang orang gemuk tak boleh bagitahu sesiapa yang dia suka eh? konon-konon aku kena kuruskan badan, makan fat burner blabla beli weight gainer semua tu la? FAK OF! Penat sial aku diam, serius penat. Dan aku juga macam kamu semua juga yang sentiasa berangan dan impikan sebuah perkahwinan yang bahagia hingga akhir hayat.


Tak salah kan berimaginasi?

1 comment:

Aireen said...

WHOA! I love the last part tat mengimpikn sebuah perkahwinan akhir hayat? hw SWEET! (: