Monday, December 21, 2009

Okay semata-mata nak gerak KLWMBC tu, aku sanggup ponteng kerja. Passion of live music, apa boleh buat kan. Dan kali ni aku betul-betul sangat berbangga dengan Victoria Institution Cadet Corps Band (VICCB).


Performance korang yang paling gempak pernah aku tengok, mati-mati aku ingat korang akan menang tapi...



Nak buat macam mana kan, Sultanah Asma yang guna gaya performance macam 2 tahun lepas pun dapat nombor 3. Pelik.



Oh sebelum sampai Stadium Bola Sepak Kuala Lumpur, Cheras, dalam KTM aku duduk sebelah orang tua. Cool gila. Si Anan dengan Erin Gila memekak kat belakang. Aku saja tegur pakcik sebelah aku tu.


Hariz Shah : Tengok tu uncle, bising je diorang tu. Pantang nampak benda pelik.
Uncle : Oh uncle dulu macam tu jugak.
Hariz Shah : Haha yeke?
Uncle : Yupp, time muda-muda ni la kita kena gelak-gelak, dah tua nanti apa boleh buat? enjoy yourself at this young age, now its the time.


Cool sial pakcik tu. Banyak jugak la kitorang bualkan. Pasal band la, Sweet Charity, seluar bow-cut, 70's. Macam-macam la. Dia dah berkahwin, kerja luar negara. Stesen KL Sentral dah menjelma, aku dengan dia bersalaman.


Oh ye, lupa nak tanya nama dia. Haishh.

2 comments:

nurain rodze said...

hahaha .
pacek tu teramat la cool bebeh . haha

Fareez P. said...

haih, sedih sungguh kalau cakap pasal klwmbc ni. banyak kenangan