Monday, December 28, 2009

0126 a.m.



Mata masih terbeliak, tengok marchshow band dekat Youtube, myspace-ing, online manga. Tak tahu nak tulis apa memandangkan tidak online untuk 2 hari. Esok cuti, ambil kesempatan tu nak jumpa teman-teman seperjuangan hihi.



Pada tarikh 23 Disember lepas, band aku perform untuk Magnificient Masquerade Prom Night. Ada orang kata "worst prom ever".


1 : Time management macam sial.
2 : Organiser diorang bajet blablabla.
3 : Comittee mereka layan performer macam tunggul.
4 : Suka janji manis.
5 : Short money to pay Bunkface.


Pada mulanya aku rasa excited gila babi bila band aku dapat perform untuk event tu. Timbul cerita takde siapa nak beli tiket, ah rasa macam bodoh pun ada jugak. Tiket terlalu mahal, kita kalau nak enjoy biar semua puas hati. Tak perlu membanding-bandingkan kaya miskin, kurus gemuk.


Bila kita rasa diri kita ni hebat, secara tidak sengaja juga orang akan melihat kebodohan kita yang teramat.


Oh ye, nak tahu? aku lepak dengan Sam, Youk, Paan Bunkface tu. Haha aku tak rasa apa pun, mata Sam merah bengkak cakap pun gundah gulana. Tak tahu la apa dia makan.

2 comments:

Daffodil said...

kehidupan setelah habis sekolah :)

Hariz Shah ™ said...

hihi jangan cakap habis sekolah, rindu duh haha