Monday, October 24, 2011

Oi oi.

Alif dengan Acap datang rumah aku bawak kereta Myvi SE 1.5 yang baru perghh laju bhaaii. Lepak bercerita lepak bercerita kentut lagi gelak kemudian, sampai pukul 3.30 a.m. Kelakar pula diorang mula bercerita hal-hal lampau dulu-dulu zaman-zaman belum ada bulu ketiak. Alif bergaduh dengan kakak dia sampai kena halau duduk luar rumah, Acap pula pernah tumbuk hidung adik dia sampai berdarah dan Jr pernah buat kakak dia hidung berdarah. Kadang-kadang tu kita rasa seronok bila kita bercerita tentang zaman kechik-kechik dulu.

Dan tak perlulah aku nak bercerita tentang apa yang aku buat dulu-dulu. Hihi.

Oh ye, post aku sebelum-sebelum ni lepas aku baca balik tak sangka aku banyak cakap pasal Tai Familia 69 yang acah-acah gengster konon pegang sekolah yang dulunya aku bangga-bangga kan. Sekarang, benda tu jadi kelakar pulak.

Biasa lah, zaman sekolah. Siapa paling kuat dia taiko, siapa ulat buku masa sekolah masuk U amik fakulti CS; Culture Shock.

Yeah it is a fact.

Ramai yang aku jumpa amboi bukan main lagi, dah pandai dah angkat barang, parti sana sini, mak nyah bapuk takde hal tebuk. Alaahai macam-macam hal.

Dunia dunia...

No comments: