Sunday, March 28, 2010




Manusia ini dikatakan makhluk Tuhan yang paling sempurna, ada akal, tangan, kaki, kemaluan si anu dan si ani, muka yang berbeza-beza, dan macam-macam lagi. Dan aku bersyukur aku mempunyai rupa paras yang agak manis walaupun hitam.


Namun masih ada syaitan yang bertopengkan manusia. Pelik, anak atau bayi itu rezeki Allah yang amat indah. Klik terusan ini. Tak sampai sebulan lepas, dalam seminggu ada empat kes buang bayi, astaga. Mayat dalam kotak, tong sampah, bersemut.


Serius aku sedih.


Dan kalau nak diikutkan Malaysia yang ada kes ni, mungkin ada certain country yang aku tak tahu. Sakit hati aku, sampai tak tahu nak cakap macam mana lagi dah.


Harap-haraplah kemaluan papa mama mereka dipenuhi ulat sampah sarap disertai perut yang diisi dengan cengkerik, lipan dan pelbagai haiwan eksotik yang lain.

1 comment:

Daffodil said...

BAPAK KESIAN BABY TU! :O