Tuesday, February 2, 2010

bermain dengan nafsu

Bertemu kembali di rancangan "Sebuah Epilog Dari Prolog".


Semalam tengok cerita Paranormal Activity, based on true story. Sumpah cuak gila, kau orang tengah tidur then kaki korang kena tarik tetiba masuk dalam bilik lain. One of best story yang buat aku nak tidur pun sampai terfikir-fikir kalau pintu bilik aku terbuka tetiba.


_____________



Hari tu lepak dengan ex-ssaas, 'A' nama dia. Dia kata dia menyesal tak belajar betul-betul masa SPM, tengking cikgu, segala jenis jahat dia buat dalam sekolah.


Sekarang, dia dah berubah.


"Kau orang jual hisap dadah tu buat apa? nak tunjuk kuat? Sekali Allah turunkan fighters yang lagi kuat lagi besar dari kau, pukul kau sampai lumpuh satu badan baru nak berhenti?."


Lagi satu dia ada kata.


"Dulu aku ni jahat, tak sembahyang. Tapi sekarang atas nasihat kawan-kawan aku yang berjaya sekarang ni, sembahyang jangan tinggal. Tu je diorang pesan. Benda tu tiang agama beb."


Itu lah dia, takkan korang nak biarkan cita-cita korang terkubur sebab dadah?

3 comments:

AthirahShamsul said...

Saya setuju! Tapi budak2 sekarang tak makan saman kalau setakat kata gitu je nanti mesti cakap 'Haha rilek lah satu waktu je kottt' -.-'

Hariz Shah ™ said...

hahaha biasa lah tu, konon open mind lah hihi.

AthirahShamsul said...

kononnnnnnnnnnn :P